Aktive emnerAktive emner  Vis medlemmerMedlemmer  Søg i forumSøg  HjælpHjælp
  Log indLog ind
Diskussion
 Fredericia Tri Team : Diskussion
Emne Emne: Hjælpere til DM Cross Duathlon BesvarOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen Andersen
Medlem
Medlem
Beskeder: 236
Sendt: 28-Feb-2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret Citér Steen Andersen

Hej alle.

Jeg har netop gennemgået listen over tilmeldte hjælpere og nævner her de personer som allerede HAR tilmeldt sig. Skulle jeg have glemt nogen, som har nævnt for mig at de vil hjælpe, så send mig lige en mail på steen.karin@youmail.dk,så jeg kan få jer skrevet på.

Tilmeldte hjælpere:  

Ole Nikolajsen - lørdag og søndag, Steen A - lørdag og søndag, Karin A - lørdag og søndag, Kurt Iversen - lørdag og søndag, Steen Ø - lørdag, Søren V - lørdag, Andy - lørdag, Lars H - lørdag og søndag, Susan - lørdag og søndag, Carsten A - lørdag og søndag, Hans Jørgen - lørdag og søndag, Karsten O - lørdag, Simon - lørdag, Finn Gud - lørdag og søndag, Jan Søe - lørdag og søndag, Poul B - lørdag og søndag, Michael Bang - lørdag og søndag, Winnie - lørdag og søndag, Jørgen Trier - lørdag og søndag, Kasper Trier - lørdag og søndag, Boris - søndag, Jan Tolstrup - lørdag og søndag, Michael Provstg. - lørdag og søndag, Claus Christoffersen - søndag, Per Overgaard, FCC - lørdag og søndag, Frank Kruse - lørdag og søndag, Mogens - lørdag og søndag, Helle Gud - søndag, Kurt Sørensen, FCC - søndag, Kristian H. - søndag, Peter Andersen - søndag, Kim Kruse - søndag, 

Sportslig hilsen 

Steen A

Redigeret af Steen Andersen den 28-Feb-2010 kl. 19:19
Til top Vis Steen Andersen's Profil Søg efter andre beskeder skrevet af Steen Andersen

Hvis du vil besvare denne besked skal du først trykke log ind

BesvarOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare beskeder i dette forum
Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum
Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum