| Sendt: 28-Feb-2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg har netop gennemgået listen over tilmeldte hjælpere og nævner her de personer som allerede HAR tilmeldt sig. Skulle jeg have glemt nogen, som har nævnt for mig at de vil hjælpe, så send mig lige en mail på steen.karin@youmail.dk,så jeg kan få jer skrevet på.
Tilmeldte hjælpere:
Ole Nikolajsen - lørdag og søndag, Steen A - lørdag og søndag, Karin A - lørdag og søndag, Kurt Iversen - lørdag og søndag, Steen Ø - lørdag, Søren V - lørdag, Andy - lørdag, Lars H - lørdag og søndag, Susan - lørdag og søndag, Carsten A - lørdag og søndag, Hans Jørgen - lørdag og søndag, Karsten O - lørdag, Simon - lørdag, Finn Gud - lørdag og søndag, Jan Søe - lørdag og søndag, Poul B - lørdag og søndag, Michael Bang - lørdag og søndag, Winnie - lørdag og søndag, Jørgen Trier - lørdag og søndag, Kasper Trier - lørdag og søndag, Boris - søndag, Jan Tolstrup - lørdag og søndag, Michael Provstg. - lørdag og søndag, Claus Christoffersen - søndag, Per Overgaard, FCC - lørdag og søndag, Frank Kruse - lørdag og søndag, Mogens - lørdag og søndag, Helle Gud - søndag, Kurt Sørensen, FCC - søndag, Kristian H. - søndag, Peter Andersen - søndag, Kim Kruse - søndag,
Sportslig hilsen
Steen A
Redigeret af Steen Andersen den 28-Feb-2010 kl. 19:19
|